Si tu em dius vine,ho deixo tot…però digue’m vine

20 05 2013

Resum:

En Dani es el protagonista d’aquet llibre, la seva professió es buscar nens desapareguts.

La seva parella l’abandona just després de veure una esperança per tindre un fill, en Dani i tota la seva família era nan i tenia por que el seu fill també ho sigues això el fa tirar enrere. Aquell dia rep una trucada d’un pare que insisteix en que l’ajudi a buscar el seu fill, l’ Izan, en Dani després de pensar-ho accepte el cas. Aquesta investigació el porta a Capri, Capri li aportava molt records de la seva infantesa. Quan ell era petit va anar a Capri i va conèixer al Sr.Martíni i George, ells van marcar la seva vida per sempre. Ells el van fer reflexionar sobre la seva vida, el van ensenyar a creure en un mateix i amb ells van aprendre  a lluitar per aconseguir el que volia. Gràcies a tots els seus consells va aconseguir trobar a l’Izan i gràcies aquet cas va reflexionar amb la seva vida amorosa. Es va donar compte que s’estimaria el seu fill tant si era normal com si era un nen nan, per això no ho va dubtar a enviar un missatge  a la seva parella hi li va dir: “Si tu em dius vine, ho deixo tot… però digue’m vine”. Ella va respondre: “Vine…i vinc”. I d’aquet missatge ve el nom del llibre.

Valoració personal :

M’ha agradat molt aquet llibre, m’ha aportat moltes coses i m’ha fet reflexionar. M’he adonat compte que les persones mirem molt per les coses superficial i no tindria de ser així, sinó que miréssim més l’interior. He aprés que no ho pots donar tot per perdut si confies en tu mateix veuràs que no tot es negre també i han coses i persones que et podran fer treure un somriure en un mal moment. Recomanaria a tothom aquest llibre ja que et fa reflexionar i et fa veure les coses d’una altre manera.

Biografia de l’autor:

L’autor d’aquet llibre és l’Albert Espinosa director i guionista de la sèrie de TV3 “Polseres vermelles”. Va néixer el 5 de Novembre del 1974 a Barcelona.             L’ Albert va estar ingressat en un hospital la major part de la seva infància degut a varis càncers. Això l’anima a escriure i ha introduir en el que escriu la seva experiència.

Els seus llibres publicats han estat:

-El món groc (2008)

-Tot el que podríem haver estat tu i jo si no fóssim tu i jo (2010)

-Si tu em dius vine, ho deixo tot…però digue’m  vine (2011)

-Brúixoles que busquen somriures perduts (2013)

Alba Vilanova 3B

Anuncis

Accions

Information

Deixa un comentari

