Senyoria, Jaume Cabré

10 03 2013

Títol: Senyoria

Autor: Jaume Cabré

Moviment literari:
Aquesta novel·la passa durant l’època del Renaixement.
El renaixement s’aplica a l’època artística i cultural, que dóna començament a l’Edat Moderna i en què es reflecteixen els ideals del moviment humanista que va desenvolupar-se a Europa el segle XVI.

Resum del llibre:
La novel·la es situa a Barcelona l’any 1799. Tot comença amb l’assesinat de una artista francesa, Desflors. En aquesta abans de anar a cantar davant del rei li tallen el cap i li claven un ganivet. El Regent Civil de l’Audiència de Barcelona, Rafel Massó, fa que matin a un inocent anomentat Andreu Perramon per tal de quedar bé davant de la població. Fa matar a aquest noi perquè la nit abans ell havia estat amb la cantant, i era un suspitós. Tot el que fa el Regent Civil de l’Audiència de Barcelona no li serveix de res ja que més edavant és donen conta que temps abans ell havia matat a la seva amant Elvira i l’havia llensat per el riu.

Valoració:
A mi no m’agrada gens llegir. Aaquesta novel·la quan la vaig començar vaig pensar que em costaria molt de llegir, però a mesura que vaig anar llegint sentia que necessitava continuar per poder saber que passaria, ja que aquesta novel·la és de molt de misteri i enganxa bastan per poder-la llegir. En general m’ha agradat bastant.

Anuncis

Accions

Information

Deixa un comentari

