flablehaven.

3 09 2012

Flablehaven és un llibre que va ser escrit per Brandon Mull l’any 2006.

És el primer llibre d’una saga. Aquesta saga té 5 llibres.

És un llibre molt important per mi, perquè va ser un dels regals de reis quan jo vaig començar l’ESO, només tenia 13 anys.

Aquest llibre té 325 pàgines.

Com a cada adolescent,ens costa començar un llibre que té tantes pàgines. Però aquest llibre va ser diferent per mi.

Quan es dia de reis tothom sap que és època d’anar a casa els avis, i jo, sen una nena, m’avorria així que vaig començar a llegir-lo.

Des de que vaig obrir la primera pàgina, va ser com si entrés en un món màgic.

Aquest llibre va enganxar a la perfecció amb mi.

Ara, 3 anys després, he pogut obtenir el segon llibre de la saga, i ja me l’he començat a llegir. Amb lo que porto de llibre, en cap moment m’he avorrit, ha sigut com el primer, interesant i fantàstic.

Per suposat encara no he tingut l’oportunitat de llegir-me tota la saga, tot i que m’encantaria, i espero que pugui fer-ho.

Recomano molt els llibres, per aquelles persones que els hi agrada estar estirades al llit i poder-se imaginar un món nou, màgic.

Anuncis

Accions

Information

Deixa un comentari

