L’estrany de Jordi Sierra i Fabra

13 06 2012

Jo m’he llegit el llibre L’estrany com a lectura d’aquest tercer trimestre.

L’autor d’aquesta obra és Jordi Sierra i Fabra.

La seva editorial és Barcanova

Ha sigut editat l’any 2012

El llibre que jo he llegit l’he aconseguit a l’Hipercor de Girona, l’he comprat

Vaig triar aquest llibre perquè vaig llegir l’argument de darrere i em va agradar i també em va intrigar.

Crec que la història barreja etapes temporals, perquè parla de que s’acaba d’acabar una guerra i també d’extraterrestres. Però no he trobat difícil situar-me a la història. El llibre m’ha enganxat molt.

A mi personalment no m’agrada llegir, però aqust llibre m’ha agardat. No se m’ha fet pesat al principi perquè ja comença amb la intiga de que el seu pare és a la presó i no saben, en Daniel i la seva mare, quan surtirà. Ha estat empresonat per la guerra. Després decideixen posat un anunci per llogar una habitació. Aquí és on pot ser que es confongui el temps de la història perquè arriba un home gran, d’uns seixanta anys, el senyor Víctor que resulta ser perseguit pels homes de negre. Després en Daniel l’ajuda a fugir amb valentia tot i ser un nen i després el segueix. Durant la fugida, arresten a la seva mare. Finalment, en Víctor marxa i deixa en Daniel sol, al bosc. El dia següent en Daniel torna a casa, sol. En aquest punt és on tot es resol i les coses es posen a lloc. Gràcies en Víctor, que era un pensador, els ajuda i allibera els seus pares i acaba amb la dictadura que està sotmès el país

Jo recomanaria el llibre a aquelles persones a qui els hi agrada els temes de ciència-ficció i la història, ja que aquest llibre en tracta molts.


Accions

Information

2 responses

6 11 2014
faga

ayuda un resumen

5 11 2014
laura

no ma agradat gens

Deixa un comentari

