Si tu em dius vine ho deixo tot…Però digue’m vine.

12 06 2012

Títol:

Si tu em dius vine ho deixo tot…Però digue’m vine.

Autor:

Albert Espinosa.

Editorial:

Rosa dels vents.

Any d’edició:

Entre el març i l’abril del 2011.

D’on has tret el llibre?

Sempre m’havien dit que aquest llibre era molt interessant i estava molt bé. Quan ens van dir que havíem de llegir un llibre actual, una amiga em va dir que el compraria i que si m’interessava me’l deixaria i vaig acceptar.

Resum del llibre:

Aquest llibre és l’historia d’un detectiu en Dani, que es dedica a buscar nens desapareguts i , dels seus propis problemes com és el fet de que sigui nen.

El protagonista i la seva dona parlen de tenir un fill però les pors del passat i els dubtes fan que s’ho repensin,

Dani es centra en la feina i rep una trucada d’un nen desaparegut a la illa de Capri. A partir d’aquest moment succeeixen una sèrie de fets paral·lel entre la seva infantesa i la recerca del nen, Izan, que era com s’havia de dir el seu fill.

Els records del senyor Martin i en George, i l’actuació de l’avia centenària del nen desaparegut fan reflexionar a en Dani a donar importància a les coses que realment en tenen i refer la seva vida junt amb la seva dona.

Valoració personal:

Aquest llibre l’he trobat tal i com m’havien dit un llibre molt interessant i que quan et poses a llegir no pares fins acabar-lo ja que tens curiositat per saber el que passarà després.

M’ha cridat l’atenció perquè aquest llibre parla de temes que no estem acostumats a llegir en novel·les juvenils.

El recomanaria a tots aquells joves que els hi agraden els llibres sentimentals, ja que ami m’ha semblat que ho és.

 

 

 

Laura Pujol Bosch

3rA


Accions

Information

Deixa un comentari

