Quantic Love

12 06 2012

Títol: Quantic Love

Autor: Sonia Fernández-Vidal

Any d’edició: 2012

D’on he tret el llibre?

Com sabia que m’havia de llegir un llibre pel 3r trimestre hi havia de ser una novetat d’aquest any, vaig anar a una llibreria, vaig llegir-me el resum i com em va agradar me’l vaig comprar.

Resum:

La Laila, una noia de 17 anys, marxa a Suïssa a treballar de cambrera a un centre d’investigació nuclear, el CERN, durant l’estiu. En la seva estança allà, coneix a molta gent, entre elles l’Angie, la seva companya d’habitació, que l’ajuda molt. També coneix a l’Alessio, un periodista en pràctiques, que li ensenya tot el que sap. I finalment, coneix a en Brian, un científic amic de l’Angie, que també li ensenya algunes coses interessants sobre la física i demés. La Laila s’enamora de tots dos. Al llarg de la novel·la es veurà com la Laila decideix a qui triar i tot el que viu a Suïssa.

Valoració personal:

A mi personalment, m’ha agradat molt aquest llibre, perquè a part de que les històries d’amor m’agraden molt, la història de la Laila es molt maca. Un altre punt a favor que te aquest llibre es que resulta molt fàcil i molt ràpid de llegir, i no es fa ni molt menys pesat.

Recomanació:

Jo, recomanaria aquest llibre sobretot a la gent que li agradin les històries d’amor, perquè encara que surtin coses de física quàntica, s’explica d’una manera molt general i per sobre.

Accions

Information

Deixa un comentari

