LA NIT DEL CAÇADOR

12 06 2012

1. Títol del llibre: La nit del caçador

2. Autor: Davis Grubb

3. Editorial: El cercle de VIENA

4. Any d’edició: Un mati boirós del començament de la primavera de 2012

5. Explicar si us l’heu comprat o l’heu demanat en una biblioteca (digueu quina biblioteca).

L’he comprat a la “llibreria 22” de Girona.

6. Explicar perquè heu triat aquest llibre: digueu quins articles vau llegir (i citeu-ne els autors) i què us va fer decidir per triar aquest llibre. (Enllaceu l’entrada)

Vaig anar a la biblioteca haver quines novetats hi havia i aquest va ser el que el dependent em va recomanar tot i ser per grans. Vaig pensar que temes de robatoris, presons, armes… m’agradarien i vaig encertar. També hem vaig fixar en el resum de la part de darrera, era entretingut i vaig pensar que estaria bé i al final tot i ser difícil m’ha agradat.

7. Digueu si esteu d’acord amb la valoració de l’autor de l’article que us va fer decidir per llegir el llibre i expliqueu per què.

Sí, (referint-me al resum de la part de darrera) l’he trobat correcte diu el que surt de manera per sobre.

8. Feu una valoració: resumiu el contingut i expliqueu si us ha agradat o no i per què.

Sí, m’ha agradat tot i ser difícil i llarg, vaig triar un llibre molt llarg i tot i ser del meu tipus m’ha costat llegir-lo. És molt divertit en quant a la història i molt pesat ja que descriu les coses en moltes línies.

9. Feu una recomanació: tant si us ha agradat com no, recomaneu el llibre a les persones a qui cregueu que els pot agradar.

No el recomano a la gent que li costi llegir, que es cansa etc, ja que la part més divertida del llibre tarda bastant a aparèixer. Però el recomano molt a la gent que li encanta llegir, jo m’he divertit llegint-lo tot i que no sóc gaire aficionat.

10. Resum.

El llibre tracta sobre un home (Ben Harper) decideix fer un robatori, amb els nervis sense voler dispara a dues persones, tot i que ell no vol… Més tard els amaga i la policia l’enganxa caminant i ell va a la presó, allà hi ha un home que es fa dir “Predicador” ja que vol transmetre la paraula de Déu per fer-ho mata a prostitutes, per això està allà. Ben, està destinat a la forca i el Predicador intenta que Ben li digui on a amagat els diners, no ho aconsegueix i Ben mor ofegat per la condena que se li va aplicar mentres que el Predicador surt de la presó i es dedica a guanyar-se la confiança de la viuda (abans la dona de Ben) per que li digui on són els diners. Conviuen i passen aventures la “nova família” formada per la Willa, Pearl, John i Harry (el Predicador). El Preficador espera que la Willa li digui on són els diners…


Accions

Information

Deixa un comentari

