Els jocs de la fam 2 : En flames

12 06 2012

Títol :Els jocs de fam 2 : Les flames

Autor/a: Suzanne Colins

Editorial: Estrella Polar
Per que aquest llibre ?

Vaig agafar aquest llibre per que un dia vaig anar al cinema i vaig veurà la primera part i hem va agradar molt i com no pudia espera a que surtis la segona part vaig decidir  comprar aquest llibre i no hem vaig equivocar .

Resum : Aquest llibre es la segona part de los juegos de l’hambre en el que va la katniss i en Peeta van guanyar els anterior jocs de la fam però el capitoli esta enfadat per que la Katniss i en Peeta els avien jugat una mala passada en els jocs anteriors .I el capitoli va bombardejar el districte 12 per venjança i en aquell moment els districtes 8-11 es comencen a revalar i a possarse en contra del capitoli però al final els van aconseguir controlar .
M’entres la Katniss fugia es troba a unes dones que l’hi diuen que encara existeix el districte 13 (un districte “desaparegut” )però no s’un van acavar de creure . Van tornar a començar els jocs de fam un altre cop i suposadament la Katniss havia de ser la mentora dels seguents participants per part del districte 12 , però el capitoli no tenia suficient i van  fer un jocs en el que els guanyadors dels altres anys tornaran a lluitar en una illa en la cual no para’n de passar catastofres i per part del districte 12 tornarien al camp de batalla la parella de la Katniss i en Peeta però abans d’anar al combat els dos enamorats es cassen en el districte 12 .Abans de entrar a l’illa es presenten en un programa de televisió com era tradició per parlar de com veien el repte etc. i an aquell moment el vestit de la Katniss fer per en Cinna es transforma en un vestit blanc amb alàs com a signe de rebelio i després maten a en Cinna .Cuant eren a L’illa comencen a passar diferent catastofres i la Katniss aconsegueix escapar però en Peeta es capturat per el capitoli com altres jugadors i la Katniss es troba amb en Gale el seu gran amic i s’entera de que si que existia el districte 13 i que se’n poden anar cap allà per que l’estava esperant la seva famila ja que el districte 12 estava destruït.

Valoració personal : El llibre m’ha agradat molt i inclús es millor que el primer ,aquest llibre esta molt be ja que es per a adolescents i molt entretingut i te una mica de tot desde acció fins a amor i aventures no se l’hi pot dir que ni falta res es un llibre molt complet i com m’ha agradat tant el segon llibre tinc pensat llegir-me el tercer llibre de la trilogia “el ocell de la revolta” .


Accions

Information

2 responses

7 11 2012
nxifra

En primer lloc: combinació de pronoms febles “me’ls” i no “‘m’els”.
En segon lloc: “per a un treball escolar” no “per un treball escolar”
En tercer lloc: “En veure” no “Al veure”
Per descomptat s’ha de saber escriure, però malauradament sembla que ningú en sap o no té prou cura. No obstant això, si te’ls has llegit, has de ser capaç de fer els resums i no haver-los de buscar per internet.

Cordialment,
Gemma Clarissó

7 11 2012
Claudia

Estava buscant un resum dels tres llibres dels Jocs de la Fam, jo m’els he llegit, però necessito els resums per un treball escolar. Al veure aquest resum he pensat que ja em serviria, però no hi ha cap frase sense faltes.

No creus que en un club de lectura, els participants haurien de saber escriure?

Deixa un comentari

