El presoner del cel

12 06 2012

El llibre que he llegit durant el trimestre és El presoner del cel de Carlos Ruiz Zafón, de l’editorial Planeta i el seu any d’edició és el 2012.

El llibre l’he comprat a la llibreria Geli de Girona.

He triat el llibre ja que era una novetat editorial que tenia molt ressò, ja que l’enunciaven molt i quan la Gemma ens va dir que havíem de llegir una novetat editorial de seguida vaig pensar en aquest llibre. A més, ja havia llegit algun altre llibre den Zafón i se que és un autor que dóna agilitat per llegir. No vaig llegir cap crítica ni cap opinió que m’influís, així que tampoc sabia de que anava el llibre ni que em trobaria llegint-lo.

El llibre parla del passat de Fermín, l’ajudant de la llibreria de la família Sempere i perquè té problemes per fer-se els paper pel casament, ja que oficialment ell va morir el 1040. Del llibre es pot extreure molta informació sobre la postguerra, les situacions en que s’enfrontava la gent, com vivien els presos a les presons i com el poder afavoria (tot i que personalment crec que encara ho fa) als pilotes.

El llibre a mi m’ha agradat bastant, ja que tot era molt misteriós, tot i que algunes vegades, a causa de ser tan misteriós, he perdut una mica el fil de la història, però després em tornava a enganxar. És un llibre que no és massa fàcil de llegir, ja que com he dit abans és molt misteriós i enrevessat. He de reconèixer també, que el final del llibre no l’he acabat d’entendre.  Crec que m’he perdut perquè cap al final fa referència als altres llibre de la saga, ja que és el tercer llibre d’una trilogia.

El llibre jo el recomanaria a tota la gent que li agraden el llibres intrigants i que tenen una certa facilitat per llegir, ja que aquest llibre la demana.


Accions

Information

Deixa un comentari

