Bàsquet, Scrabble i tu

12 06 2012

1. Títol del llibre: Bàsquet, Scrabble i tu.

2. Autor: Silvia Soler

3. Editorial: Estrella Polar.

4. Any d’edició: L’any d’edició del llibre és el 2012.

5. Explicar si us l’heu comprat o l’heu demanat en una biblioteca (digueu quina biblioteca).

Aquest llibre el vaig anar a comprar a la llibreria Carlemany, perquè vaig pensar que a una biblioteca no i seria per agafar-lo de préstec.

6. Explicar perquè heu triat aquest llibre: digueu quins articles vau llegir (i citeu-ne els autors) i què us va fer decidir per triar aquest llibre. (Enllaceu l’entrada)

Vaig buscar a internet llibres que haguessin sortit per Sant Jordi i vaig veure primer el nom del títol, que ja cridar l’atenció i finalment vaig buscar a veure de que anava  i vaig decidir triar-lo.

7. Digueu si esteu d’acord amb la valoració de l’autor de l’article que us va fer decidir per llegir el llibre i expliqueu per què.

Es que jo hem vaig guiar més per el títol del llibre.

8. Feu una valoració: resumiu el contingut i expliqueu si us ha agradat o no i per què.

A mi aquest llibre m’ha agradat bastant, i no se m’ha fet pesat, perquè explica coses que fan riure com: professores enfadades, setmanes d’exàmens i altres coses que com que a tu de vegades també et passa ho compares i et fa gràcia. En general aquest llibre m’ha agradat.

9. Feu una recomanació: tant si us ha agradat com no, recomaneu el llibre a les persones a qui cregueu que els pot agradar.

És un llibre que recomanaria a la gent que li agrada el bàsquet, una mica les aventures. Però també crec que es un llibre, que en general li pot agradar a tothom.


Accions

Information

Deixa un comentari

