AQUESTA NIT DIGUES QUE M’ESTIMES

12 06 2012

Títol: Aquesta nit digues que m’estimes.

Autor: Frederico Moccia.

Editorial: columna

Any d’edició: 2012

D’on he tret aquest llibre?

El vaig comprar a la llibreria Geli perquè el dia de Sant Jordi, el vaig veure en unes quantes paradetes i em va agradar i la setmana següent el vaig comprar.

Resum del llibre:

En Tancredi és un noi que no sap estimar. Sempre s’enamora de noies, però no realment, i no para d’intentar-ho fins que no les té, després, se’n cansa i les deixa, destrossant matrimonis i parelles perfectes. La Sofia és una pianista que deixa de tocar perquè fa una promesa per salvar al seu xicot, que ha tingut un accident i queda invàlid. Un dia, en Tancredi es troba amb la Sofia, per casualitat, i encara que no es coneguessin de res, es va enamorar d’ella. La Sofia, tenia ben clar que no volia res amb ell, ja que estimava al seu xicot, i fins i tot, s’hi havia casat. Un dia, descobreixen que existeix una operació a càrrec d’un cirurgià japonès, que pot fer que el marit de la Sofia torni a caminar. L’operació val molt diners. En Tancredi fa moltíssimes coses per tal de que la Sofia s’enamori d’ell, però ella no li fa cas. Un dia, li ofereixen un contracte per fer cinc concerts, durant cinc dies, i li paguen el viatge i l’estança a més d’un munt de calés. Ella accepta i torna a tocar només per poder aconseguir els diners per operar el seu marit. Al final, descobreix que en el contracte que ha firmat, en Tancredi hi és a darrera i que ha “acceptat” passar cinc dies amb ell. Així doncs, aconsegueix els diners, tal i com ha firmat i operen al seu marit. La germana d’en Tancredi es suïcida i al principi ell es pensa que ha estat per culpa seva però desprès, descobreix tot el que hi havia en el passat de la seva germana i les dificultats que ha tingut per poder dur una vida de nena.

Valoració del llibre:

Personalment, no m’ha agradat. El trobo molt fluix i masa feixuc ja que és massa llarg per explicar tantes poques coses i hi ha molts capítols que no aporten res a l’argument.

El vaig triar perquè havia llegit un llibre del mateix autor i em va agradar molt, però la veritat, és que són molt diferents.

No recomanaria aquest llibre ja que costa molt de llegir i es fa avorrit ja que encara que l’argument sigui bo, l’autor no ha sabut desenvolupar-lo, per mi.


Accions

Information

Deixa un comentari

