250 Quilòmetres

12 06 2012

Títol: 250 Quilòmetres

Autor: Víctor Panicello i el Consell de Joves de L’Hospital Sant Joan de Déu.

Editorial: Estrella Polar.

Any d’edició:  Març 2012.

D’on he tret el llibre? El llibre el vaig anar a comprar un dia després de la diada del dia de Sant Jordi amb la meva mare a una llibreria i el vaig agafar perquè em va semblar molt interessant.

Resum del llibre: Aquest llibre tracta d’u home anomenat Quim que explica els seus problemes i els problemes de altres nois i noies i explica la constància i la lluita del dia a dia per superar-los. Aquest llibre succeix a l’Hospital de Sant Joan de Déu i parla molt de la malaltia de Crohn però també n’hi han d’altres. Et fa sentir tot tipus d’emocions i et fa veure coses molt interesants de la vida. Hi han nois que aconsegueixen superar el seu problma i nois que no.

Valoració del llibre: És un llibre diferents de tots els que he llegit sempre. Personalment m’ha fet recordar coses de la vida i he aprés moltes coses útils que em serviran a la vida més endavant. M’ha encantat i li posaria més que un 10. Tot i això algun cop m’ha sigut difícil de encadenar i de llegir perquè apareixen moltes coses i molta gent. M’ha fet estar molt feliç i també molt trist i he vist que són molt afortunat i que sempre tinc de ajudar a l’altre gent.

Recomanació del llibre: És un llibre que et farà sentir sensacions de tot tipus, veuràs que ets molt afortunat de ser com ets i de no tenir cap problema com tenen aquests protagonistes. Sabràs que ha la vida has de lluitar molt i molt i que és molt llarga. És un llibre molt curt que t’encordaràs tota la vida i en algun moment de la vida et servirà per recordar. No en tinc cap dubte que t’encantarà i t’enamoraràs d’aquest llibre. Et faig saber que el pròleg està escrit per Éric Abidal, jugador del Futbol Club Barcelona.


Accions

Information

Deixa un comentari

