QUANTIC LOVE

11 06 2012

Títol: Quantic Love

Autor: Sonia Fernández-Vidal

Any d’edició: 2012

D’on he tret el llibre?

El dia de Sant Jordi els meus pares em van regalar el llibre i vaig decidir fer-lo servir com a llibre de lectura de l’assignatura durant la 3a avaluació.

Resum del llibre:

La Liala és una noia sevillana que va a treballar al CERN durant l’estiu com a cambrera per guanyar diners per la universitat. Allà coneix a l’Angie, la seva companya d’habitació, els seus amics. Al dia següent, quan va a la cafeteria, coneix a un noi molt guapo, l’Alessio i s’enamora d’ell. Això no suposarà un problema fins que un dia, durant una visita guiada al CERN coneix a en Brian i se n’enamora també. Llavors els problemes comencen per ella ja que haurà de triar entre quin dels dos es queda. Durant l’estiu va tenint cites amb un i l’altre fins que, finalment, durant una festa, s’adona que l’Alessio no és el noi que ella estima, sinó en Brian. L’endemà la Laila parla amb l’Angie i li explica que està enamorada d’en Brian i l’Angie li diu que en Brian pensava anar-se’n al Japó i que mentre estiguin al llac ha de deixar les coses clares amb l’Alessio i declarar el seu amor a en Brian. Quan són al pícnic del llac, la Laila li diu a l’Alessio que ella en realitat estima a en Brian i l’Alessio reacciona donant-li un cop de puny a la cara a en Brian. Tothom veu que a en Brian li surt sang del nas i s’acosta. En Brian diu que ha estat un accident i l’Alessio se’n va a nedar. De sobte, l’Alessio s’ofega i en Brian el va a salvar. Quan en Brian torna, la Laila li diu que no se’n pot anar a Japó perquè ella l’estima. Al final, en Brian renuncia a la beca de Japó; la Laila comença a estudiar a la Universitat de Ginebra, compartirà un pis amb l’Angie i així estarà a prop d’en Brian i l’Alessio coneix una reportera amb la que anirà a filmar ritus aborígens a Australia.

Valoració personal:

Crec que és un llibre molt complet ja que ens tracta tres temes molt importants: la ciència, l’amor i la vida d’una estudiant a un lloc desconegut. A mi m’ha agradat molt i crec que la història és molt maca. La part que m’ha agradat més és quan coneix al senyor de l’autobús i descobreix que en realitat és un premi Nobel científic. La part que m’ha sobtat més és quan coneix a l’Angie. Un tret curiós són les cartes amb el pare, ja que expliquen curiositats sobre científics i l’amor i jo les he trobat molt interessants.

Recomanació del llibre:

Jo personalment recomanaria aquest llibre no només a persones que els agradin les novel·les d’amor sinó també a persones interessades en la ciència, ja que n’explica indirectament moltes coses. És un llibre de lectura fàcil i que no cansa de llegir, al contrari, crea addicció, jo me’l vaig acabar amb un dia i mig.

Anuncis

Accions

Information

Deixa un comentari

