Si tu em dius vine ho deixo tot… però digue’m vine

9 06 2012

Títol: Si tu em dius vine ho deixo tot… però digue’m vine.

Autor: Albert Espinosa

Editorial: Rosa dels Vents

Primera edició: març de 2011

D’on he tret el llibre?

Durant el Sant Jordi del 2011, vaig sentir a parlar molt d’aquest llibre, i com que l’autor, Albert Espinosa, també és guionista d’algunes pel·lícules i sèries que m’han agradat, vaig pensar que aquesta novel·la no podia ser menys, i els meus pares me’l van regalar, encara que per petició meva.

Resum del llibre:

En Dani és un home que es dedica a buscar nens perduts. Tot comença quan la seva parella el deixa, ja que després de molt temps intentant tenir fills i no podent, quan veuen una petita esperança, ell decideix tirar-se enrere per por que el nen surti nan. En aquell mateix moment, rep una trucada, d’un pare que ha perdut el seu fill, l’Izan, el nen imaginat pel Dani i la seva ex-parella en una platja de Menorca. Arribar a l’illa de Capri per buscar el nen, desenterra molts records de la memòria d’en Dani. Li fa recordar al George i al Sr. Martín, dues persones molt especials en la seva vida, que li van ensenyar a creure en ell mateix, i que si vol aconseguir alguna cosa, només ha de lluitar per assolir l’objectiu. Gràcies a molts d’aquests consells aconsegueix trobar la manera de salvar a l’Izan, i d’aquesta manera coneix a l’àvia del nen, una senyora gran que li fa les tres preguntes que més li marcaran la vida, les preguntes que faran només ell tingui el control de la seva vida.

Valoració del llibre:

M’ha semblat una història molt interessant, suposo que també hi ha ajudat el fet que a mi personalment m’agradin les novel·les realistes. Penso que els tres personatges que han ajudat tant a la vida del Dani, també et poden ajudar molt a tu si t’apliques els seus consells. L’únic fet que no m’ha agradat tant d’aquesta novel·la, és que no és un d’aquests llibres que t’enganxes des del primer moment. Suposo que això és perquè en aquesta història és molt més important la sèrie de consells que et va donant indirectament que no pas la història en sí. Tot i això crec que ha valgut la pena llegir-la.

Recomanació del llibre:

Recomano aquest llibre a qualsevol persona que li agradin les novel·les realistes, ja que principalment és això, una novel·la sobre una història que podria ser perfectament real, amb consells per viure millor una vida perfectament real. A més, té un vocabulari senzill, i la història és de fàcil comprensió, ja que, tot i que fa salts en el temps durant tota la història, és veu clarament quan ho fa i no es perd mai el fil del llibre.

 

Anuncis

Accions

Information

Deixa un comentari

