Un estiu amb l’Anna

3 04 2012

Un estiu amb l’Anna de Núria Pradas, editorial cruïlla. El seu any d’adició es el 1996.

Aquet llibre el vaig anar a damanar a la biblioteca del Parc del Migdia, vaig triat aquet llibre perquè a l’hora de llegir el comentari d’una noia de 4t d’ESO em va semblar interessant de llegir, vaig dicir agafar-l’ho perquè com que jo em dic Anna i el llibre es titula Un estiu amb l’Anna dons em va semblar divertit. Estic totalment d’acord amb la valoració que ha fet l’autor de l’article perquè explica moltbé el llibre seguint el plantajament, el nus i el desenllaç.

VALORACIÓ:

L’Oriol és un noi de Barcelona que te  disset anys amb alguns problemes familiars, degut que els seus pares es van separar.

Ja que la seva mare, vol passar amb ell les vacances de juliol a Sant Pol, encara que ell li encantaria anar a Lloret amb un amic, peró al final acaba anant a San Pol amb la seva mare.

Els primers dies no troba ningú està sol i aburrit però la cosa canvia quan troba un amic de l’Institut que li presenta una noia l’Anna,  una noia que  al pas del temps s’anira fen especial per ell i, acabaran tinguent una relació.

A finals de juliol, l’Oriol, fa un tracte amb la seva mare, la meitat de l’Agost anirà de campaments i, l’altre, a Sant Pol.

Quan el campament s’acaba, l’Oriol rep una mala notícia, l’Anna ha mort en un accident de moto. L’Oriol cau en una depressió i pensa que sense ella la seva vida no es res.

Al final el seu amic Roger ajuda a l’Oriol a tira endavant però tot i això sempre amb el record de l’Anna.

El llibre m’ha agradat molt m’he l’he llegit amb moltes ganes ja que hi han llibre que m’aburreixen.

RECOMANACIÓ:

Jo el recomanaria a gent que no li agrada gaire llegir ja que es un llibre fàcil de llegir i curt, els i recoman-ho a la gent que li agradin els temes d’amor i els llibres d’adolescència.

Accions

Information

Deixa un comentari

