TINC GANES DE TU

29 03 2012

Títol del llibre: Tinc ganes de tu.

Autor: Federico Moccia.

Editorial: labutxaca.

Any d’edició: 2011.

 

 

Desprès de buscar-lo a moltes biblioteques i no trobar-lo en català, me l’he hagut de comprar, però he tingut sort de no trobar-lo perquè m’encanta tenir-lo.

 

He triat aquest llibre, perquè havia vist la primera part de la història en pel·lícula i m’havia agradat molt, per tant, volia saber com continuava. També m’he ajudat del resum que se’n fa a la contraportada del llibre i del que hi ha al club de lectura, per decidir-me.

https://nxifra.wordpress.com/2011/02/25/tinc-ganes-de-tu/

 

L’Step torna a Itàlia desprès de ser dos anys a Nova York. Té ganes de retrobar-se amb la seva ex novia. Se’n va a viure amb els seu germà perquè els seus pares estan separats i no es parla amb la seva mare. Paral·lelament, s’explica la història de la Babi, la ex novia de l’Step que ha refet la seva vida. Es va veien com els seus dos camins, que abans estaven tant junts, ara estan molt separats, tot i que en un moment del llibre es tornen a trobar. L’Step el dia abans de que la seva mare mori, fa les paus amb ella. Finalment, com que la Gin, la seva actual xicota, s’ha enfadat amb ell i ell s’ha adonat de que l’estima de veritat, li ho demostra. Mentre tant, també es van explicant coses sobre la vida d’altres personatges, que ajuden a entendre la vida de l’Step, el protagonista.

 

A mi m’ha encantat, és una història preciosa. M’ha agradat molt també, la manera que té l’autor d’escriure. Frases curtes, pensaments… El joc que fa quan va explicant cinc vides paral·leles, la de l’Step, la de la Babi, la de la Gin, la de la Daniela, la de la Raffaela i la del Claudio, però que totes estan enllaçades, al final.

 

 

Jo recomano aquest llibre a totes aquelles persones que els hi agradin les novel·les realistes romàntiques. És un llibre, que potser, a gent que no li agrada gaire llegir, com que el veu molt gruixut no s’atreveix, però la veritat és que es llegeix ràpid, perquè enganxa molt.


Accions

Information

Deixa un comentari

