A tres metres sobre el cel

29 03 2012

Títol: A tres metres sobre el cel

Autor: de Federico Moccia

Editorial: Columna

Any d’edició:  2009

Aquest llibre l’he demanat a la biblioteca de Pont Major Just  M. Casero.

He triat aquest llibre perquè tracta sobre una historia d’amor, que es un tema que m’agrada bastant i perquè sa n’ha fet una pel·lícula que vaig veure i em va agradar molt, i em feia il·lusió llegir-me el llibre.  Vaig mirar-me bastants articles i al principi vaig triar-ne un altra, però vaig acabar decidint-me per aquest.

Estic d’acord amb la valoració de l’article, perquè es un d’aquells amors impossibles però inevitables. Es un llibre molt maco i interesant que tracta sobre una historia molt bonica, que si t’agrada t’enganxa i te l’acabes ràpid.

Aquest llibre gira al voltant de dos joves la Babi i l’ Step. La Babi es una noia responsable, educada,  amb una família estable i adinerada , en canvi l’Step es tot el contrari es un mal educat, molt violent, i que sempre esta al carrer. Un dia parlen per casualitat i poc a poc per coincidències és van trobant. A l’Step li agrada la Babi però a ella ell no li cau gens bé, finalment s’enamoren i la Babi va canviant, és torna més rebel, falta a classe, i això els seus pares no ho veuen bé i no volen que estiguin junts. Però tot acaba quant  els seus dos millors amics en una carrera de motos tenen un accident, i Pollo el millor amic d’Step mor. A causa d’això Babi el deixa culpant-lo de tot i s’enva amb un altra noi. I l’Step acaba amb el cor trencat i sol.

M’ha encantat aquest llibre, es una historia molt tendre i maca, només que amb un final bastant tràgic, però val la pena.

Recomano aquest llibre a tots els qui els hi agraden les històries romàntiques i vulguin passar un bon temps.

Accions

Information

Deixa un comentari

