Un estiu amb l’Anna

28 03 2012

– Títol: Un estiu amb l’Anna
Autor: Núria Pradas
Editorial: Cruïlla
Any d’edició:
  • 1ª: febrer de 1996
  • 2ª: novembre de 1996
  • 3ª: juny de 1998.
Va ser molta casualitat, ja que tenia el llibre a casa. I això era com un avantatge.
Mentre mirava aquest club de lectura em van cridar un par de llibres:

Finalment, em vaig decantar per Un estiu amb l’Anna perquè el títol em va cridar molt l’atenció, i quan vaig llegir l’argument i la recomanació em va acabar de convèncer.

Estic molt d’acord amb la valoració de l’autor de l’article que jo vaig llegir, ja que jo crec que té raó, què és un llibre maco de llegir encara que el final sigui una mica tràgic. Afegiria que l’intenció és que t’adonis de que has de saber valorar el que tens, perquè molts fins que no ho perds no te n’adones.

Resum:
La situació que es planteja al principi de la història és que l’Oriol no vol anar a Sant Pol però  la seva mare li obliga, finalment hi van . Allà principalment no coneix ningú però quan passen uns dies es troba amb en Ramon. Al casinet és on l’Oriol coneix  l’Anna, allà és quan s’enamora d’ella i queden per a la nit. Ell no és de beure begudes alcohòliques, però els amics de Ramon sí que ho eren. Ell intenta quedar amb l’Anna i finalment on de veritat queden és a casa d’ ell. Ell va a un campus d’ estiu, com cada any ha fet. Quan surt d’allà el truquen des d’un telèfon que no coneix, per donar-li la trista notícia, l’Anna havia tingut un accident. La història acaba que l’Anna mor  d’ un accident amb la moto d’en Pep, però al Pep es va quedar invàlid d’aquell accident amb moto. 
 
Valoració:
Personalment crec que aquest llibre és molt interesant, encara que el final sigui trist. El que més m’ha agradat de la història ha estat el com una persona tan tímida al final és capaç de parlar davant de tothom, i el que menys és quan avisen a l’Oriol que l’Anna ha mort a causa d’un accident de moto.  
 
Recomanació:
Jo recomanaria aquest llibre a les persones que els hi agradi les històries d’alolescència, ja que en aquest llibre és troben molts temes diversos com l’amor, alcohol, l’amistat.. Si t’agrada llegir llibres que tractin aquests temes et recomanaria que te’l llegixis, ja que crec que et podria satisfer.
Accions

Information

Deixa un comentari

