La profecia 2013

28 03 2012

1. Titol del llibre: La profecía 2013

2. Autor: Francesc Miralles

3. Editorial: Edicions 62

4. Any d’edició: 2008

5. El vaig comprar a la llibreria 22.

6. Vaig triar aquest llibre perquè només el titol ja em cridava l’atenció, ja que els temes aquests de fi del món, coses mitológiques i aventures m’encanten, i així em vaig decidir i vaig buscar alguns comentaris a l’hora de classe i en moltes pàgines tenia una puntuació molt alta i deien que ho recomanarien.

7. Valoració de Ariadna Resplandis : “M’ha agradat molt aquest llibre perquè et passes la majoria del llibre preguntant-te que passarà, no pots parar de llegir i des del primer capítol fins a l’últim no saps què passarà i tot són sorpreses.”

 

La valoració no me la vaig mirar gaire perquè com ja he dit el titol va fer una gran part en l’elecció, i ja mirant el resum en vaig tenir prou, però penso que és una valoració molt pobre i no me l’hagués triat per aquesta, però almenys te raó amx aixó de que quan comences no pots parar de llegir perquè vols saber com continua tota l’estona.

8.  Tracta d’un periodista que rep un sobre amb una direcció, en Leo, el protagonista decideix anar-hi a causa de l’intriga. Quan arriba resulta ser un antiquari i li expliquen que li han robat unes cartes, on posava les dates del fí del món. Al final en Leo va decidir anar a recuperar les cartes robades amb l’ajuda de la filla del antiquari que es deia Elsa. Al final descobreixen que les cartes les havia robat en Hanes, el cap d’una secta que volia destruir el món. Hi ha una baralla en la que Elsa acaba matant a Hanes. Després d’aquest incident es muden a Islàndia i allà es mor Elsa per la mala vida que havia suportat.

M’ha agradat molt el llibre perquè, era molt entretingut i et feia estar atent a la trama i et deixava enganxat durant molt de temps, amb l’ajut del misteri i l’intriga. Les aventures viatjant per Europa buscant les cartes i el final inesperat, la mort de l’Elsa es tot molt interessant.

9. Recomanació: recomano aquest llibre a totes les persones que els hi agradi les aventures, l’acció, el misteri, l’intriga, i que sàpiguen suportar el final dràmatic. És un llibre que no decepciona.

 

Anuncis

Accions

Information

Deixa un comentari

