Cordada de rescat

28 03 2012

1. Titol del llibre: Cordada de Rescat.

2. Autor: Pau Joan Hernàndez.

3. Editorial: Columna Proa Jove.

4. Any d’edició: La primera edició d’aquest llibre es va fer l’abril del 1993.

5. Explicar si us l’heu comprat o l’heu demanat en una biblioteca (digueu quina biblioteca).

El llibre”Cordada de rescat”, el vaig demanar a la biblioteca. Primer vaig anar a la biblioteca de Sant Gregori i no la tenien, i finalment vaig anar a la de Salt que si que la tenien.

6. Explicar perquè heu triat aquest llibre: digueu quins articles vau llegir (i citeu-ne els autors) i què us va fer decidir per triar aquest llibre. (Enllaceu l’entrada)

Vaig triar aquest llibre, perquè anava d’avantures i feia poc ja me n’havia llegit un que em va agradar molt i per això el vaig triar. També el que em va fer acabar de decidir va ser la valoració de la Raquel Segura, que deia que era bastant entretingut.

https://nxifra.wordpress.com/?s=cordada+de+rescat.

7. Digueu si esteu d’acord amb la valoració de l’autor de l’article que us va fer decidir per llegir el llibre i expliqueu per què.

Jo trobo que en part si perquè diu que lo interressant passa al final i té raò però per altre banda diu que és interesant i per mi no ho va ser gaire.

8. Feu una valoració: resumiu el contingut i expliqueu si us ha agradat o no i per què.

A mi el llibre se m’ha fet bastant pesat, perquè era tot el rato lo mateix i no és d’aquell llibres que tens ganes de llegir-lo perquè tens intriga i no saps lo que pasarà. I tot i que m’agraden els llibres d’avantures era bastant  avorrit, poder també perquè abans ja n’havia llegit un.

9. Feu una recomanació: tant si us ha agradat com no, recomaneu el llibre a les persones a qui cregueu que els pot agradar.

Jo crec que aquest llibre pot agradar a les persones a qui els i agradin els llibres d’avantures i alguna cosa semblant, el llibre en general està bé.

Anuncis

Accions

Information

Deixa un comentari

