28 03 2012

Títol: L’Últim Home que parlava Català

Autor: Carles Casajuana

Editorial: Editorial Planeta

Data de publicació: 01/03/2009

Vaig anar a la casa de cultura, una biblioteca de Girona, i no el tenien, suposo que algú ja l’hauria agafat, vaig mirar a la llibreria 22 i el vaig trobar per 11,50 euros, vaig buscar en altres llibreries i finalment el vaig comprar per Internet a Amazon.com per 9,45 euros.

Vaig mirar diversos articles,  guiant-me només per el títol, i finalment vaig escollir aquest llibre, perquè hem vaig pensar que seria d’aventures, un llibre que ensenyes l’últim Home català, l’únic que havia sobreviscut a una catàstrofe natural, o alguna altre tipus de desgràcia, però mai m’hagués imaginat que seria d’aquest tipus. En certa manera hem vaig llegir aquest llibre sense saber de que anava, però, al començar a llegir ja hem vaig donar compte de que no era com havia imaginat, però hem va atrapar, i a sobre que ja l’havia comprat vaig decidir llegir-me’l, cosa de la que no me’n penedeixo, ja que va resultar sent un llibre mínimament entretingut.

Estic d’acord amb les altres valoracions, perquè la veritat, es que he de dir que és un llibre força lent. L’autor t’explica l’historia mitjançant dues històries paral·leles, la d’un Investigador Americà, i la d’un escriptor, que el volen expulsar del lloc on resideix. L’historia més interessant és la de l’escriptor, és una cas curiós, ja que ell no vol marxar de casa seu fins que hagi acabat una novel·la en la que està treballant.

A mi el llibre no hem va agradar excessivament, l’argument és força interessant, inclús entretingut, però la manera com l’Autor ha desenvolupat la idea és massa lenta, ja que el part més intensa i interessant és als últims capítols. És va repetint molt la historia, i això fa el llibre una mica pesat.

Aquest llibre el recomanaria a persones de la tercera edat, o a les persones que els hi agrada llegir llibres amb una carència total d’acció i aventura, als amants de la lectura pausada i a la gent amb un coeficient preferiblement elevat.

Lucas Céspedes Garreta

3-A

Anuncis

Accions

Information

Deixa un comentari

