28 03 2012

EL FILL DEL VENT  (L’ULL DE VIDRE)

Henning Mankell

Editorial Tusquets

Abril del 2009

És un llibre que he obtingut de la biblioteca pública de Salt.

Vaig elegir aquest  llibre perquè era dels pocs llibre que no eren d’intriga o de detectius.També l’he triat perquè m’ha semblat una història molt interessant i entretinguda tal i com l’explica Daniela Mic però en realitat a resultat ser un llibre molt trist. Em semblava que era una història d’aventures i per això el vaig agafar. Aquí hi ha enllaçat l’article que em va ajudar a decidir-ho:

https://nxifra.wordpress.com/2011/05/28/el-fill-del-vent-henning-mankell/

L’opinió personal que té l’autor de l’article de El fill del vent crec que està bastant bé .És cert que el llibre t’enganxa molt al principi.Tot i que, no estic d’acord amb el que diu de que el final és previsible. El final no és previsible podien haver passat moltes coses. I una altre cosa que diu i que jo no hi estic d’acord , diu que les converses entre els personatges no son gaire clares i jo penso que si estas una mica atent i ho llegeixes bé si que les comprens.

El llibre de El fill del vent de Henning Mankell comença explicant la història d’un suec anomenat Hans Bengler que busca un insecte sense nom al desert de Kalahari. Durant la seva estada en el desert Hans Bengler adopta un nen negre per compació. Quan torna cap a Suècia , per que ha trobat el insecte sense nom,se’l emporta amb ell i l’anomena Daniel.Però passats un mesos a Suècia és veu obligat a abandonar-lo amb una família per que li ha aparegut un problema que li impedeix quedar-se el nen. A partir d ‘aquí passen  un seguit de coses relacionades amb el nen i el seu retorn a l’Àfrica.

Aquest llibre m’ha decebut ja que em pensava que seria molt més interessant.El que m’ha passat amb aquest llibre és que m’ha semblat com si  només fos  el desenvolupament, l’inici, i quan ja s’estava a punt de acabar és quan em pensava que començava de veritat el llibre i per aquest motiu m’ha decebut. Tot i que no m’ha desagradat tampoc és que sigui el pitjor llibre que m’he llegit.

Per acabar jo recomano aquest llibre a tothom qui li agradin els llibres fàcils de llegir i amb un argument entenedor.És un llibre una mica trist i el recomano a tothom que li agradin els llibres amb històries dures i tristes.

Accions

Information

Deixa un comentari

