Joc brut

25 03 2012

El llibre que jo he triat s’anomena Joc brut i el seu autor és en Manuel de Pedrolo. L’editorial és Educació 62 i l’any d’edició va ser l’octubre del 2007.

Joc Brut me’l va comprar la meva mare fa un parell de mesos.

Al principi, m’agradaven uns quants llibres i no em decidia a triar-ne un, però al final vaig escollir Joc Brut, ja que em semblava força interessant el comentari que posava la Gemma Estiu sobre aquest llibre.

Penso,  i estic molt d’acord amb la Gemma, ja que és un llibre amb molta intriga, perquè no saps com acabarà. També hi afegiria que si des del començament el llibre t’agrada no pararàs fins que t’he l’acabis tot.

https://nxifra.wordpress.com/2011/05/30/joc-brut-manuel-de-pedrolo/

La trama del llibre se situa a la ciutat de Barcelona, on en Xavier, s’enamora a primera vista de la Juna.  Durant un temps ell i la Juna surten junts i cada vegada a en Xavier li agrada més i la desita. La Juna li segueix el fil, però ella en realitat el que vol és enganyar-lo i li diu que l’ajudi a matar al seu oncle així ella rebrà una gran herència i podràn anar a viure junts, però ella el que vol es fugir amb el seu amant, un advocat jove.

En Xavier comet l’assasinat, pensant que així podrà anar a viure amb la Juna. Al cap de sis mesos havien tornat a quedar, però la Juna no es presenta a la cita, ja que desapareix. Ell, desesperat la va a buscar i finalment descobreix que tot aquest temps l’havia estat enganyant i que en realitat el seu nom és Caterina Freixe. Al cap d’un temps, en Xavier aconseguiex trobar la noia, però abans que li pugui fer mal, la policia el deté i ell descobreix tota la història verdadera.

Penso que en aquest llibre tot m’ha agradat, tot i que en alguns moments jo pensava que en Xavier no seria capaç de cometre un assassinat, però al final veus que sí, ja que està bojament enamorat de la Juna i l’amor pot fer qualsevol cosa. És un llibre molt interessant, mai n’havia llegit cap d’igual i cap que hi hagués tanta intriga. A mi em solen agradar els llibres més romàntics, però una amiga meva a l’estiu se’l va llegir i em va dir que me’l llegis, que segur que m’agraderia. I tota la raó tenia, ja que llegint aquest llibre m’ho he passat molt bé i he vist fins a quin punt pots arribar a cometre un gran error quan estàs bojament enamorat d’una persona.

Recomano aquest llibre a totes aquelles persones que els hi agradi la intriga, però també a totes aquelles que els hi agradin els llibres d’amor. És un llibre molt bonic, penso que us agradarà. Quan el començes no el pots acabar, ja que estàs amb la intriga i vols saber que passarà després. Pert tant, si t’agrada des del començament amb un tres i no res s’haurà acabat.

Anuncis

Accions

Information

Deixa un comentari

