Hot Dogs

25 03 2012

Títol del llibre: Hot Dogs

Autor: Care Santos

Editorial: Cruïlla, Gran Angular

Any d’edició: 2001

Aquest llibre l’he agafat de la biblioteca pública de Sant Gregori, la Miquel Martí i Pol, ja que vaig pensar que no valia la pena comprar el llibre nou si el podia agafar de préstec.

He triat aquest llibre perquè m’agrada el tema dels animals, i a més, és una novel·la realista, que no és que no m’agradin les de fantasia, però les trobo més interessants. El següent article va ser el que hem va cridar l’atenció per a llegir-me aquest llibre (https://nxifra.wordpress.com/2011/02/16/hot-dogs-3/). Abans de triar aquest llibre vaig dubtar, ja que també m’agradava “Esmorzar al Tiffany’s” (article de Neus Reixach) i “Un estiu amb l’Anna” (article de Raquel Teixidor). La veritat és que com que no hem sabia decidir entre aquests tres llibres, ho vaig acabar triant a l’atzar, i no me’n penedeixo.

Estic d’acord amb la valoració que ha fet Saray Espinosa, ja que és veritat que la protagonista i la seva amiga, juntament amb la senyora Magakian, no és rendeixen mai per saber que és el que hi ha darrera de les desaparicions dels gossos, entre ells el de la Berta.

Resum: L’Èlia està passant un estiu molt avorrit, i per això decideix buscar-se una feina, com a passejadora de gossos. Coneix a una noia, la Berta, que va perdre el seu gos, i les dos juntes amb l’ajuda de la senyora Magakian, descobreixen una màfia que organitza baralles de gossos. D’aquesta manera coneixen a molts gossos i el més important, passen un estiu inoblidable.

Valoració: M’ha agradat molt aquesta novel·la, ja que amb un mateix llibre he pogut riure i posar-me trista. També he pogut veure com poden ser de cruels algunes persones i m’ha demostrat que les aparences enganyen (ho dic per la senyora Magakian). A més no se m’ha fet gens feixuc i m’he enganxat des del principi.

Recomanació: recomano aquest llibre a la gent que li agradin les novel·les realistes, que al mateix temps s’hi pot trobar amistat, acció i intriga. A més, encara que no agradi llegir, no es fa gens pesat ja que enganxa i crec que està molt ben redactat. Crec que qualsevol persona pot passar una bona estona llegint aquest llibre.

Anuncis

Accions

Information

Deixa un comentari

