TINC GANES DE TU

20 03 2012

TÍTOL: Tinc ganes de tu

AUTOR: Frederico Moccia

EDITORIAL: La butxaca

ANY D’EDICIÓ: 2011

Aquest llibre mel van regalar per nadal i vaig aprofitar-lo ja que el tenia.

He triat aquest llibre perquè vaig llegir-me i vaig veure la pel·lícula de la primera part “A tres metres sobre el cel”, i quan ho vaig veure al bloc i que li havia agradat a la seva autora (Ariadna Vilà),https://nxifra.wordpress.com/2011/02/25/tinc-ganes-de-tu/ .

Estic d’acord en el petit resum que fa, però no estic d’acord en que el llibre es pesat, a mi, en cap moment se’m ha fet pesat, es molt emocionant.

L’Step, desprès de dos anys a Nova York torna a Roma i allà es veu com els dos continuen dos vides totalment diferents, sense els seus millors amics, però fins que un dia per sort del destí es troben, però desgraciadament d decideixen separar les seves vides un altre cop. M’ha agradat molt, la veritat es que més la primera part però aquesta esta molt bé també.

Recomano aquest llibre, a tota la gent que li agradin els llibres romàntics.

 

Accions

Information

Deixa un comentari

