JOC BRUT, Manuel de Pedrolo

30 05 2011

ARGUMENT:

Tot comença quan en Xavi s’enamora de la Juna, quan es coneixen ella li demana si us plau que l’ajudi a matar el seu oncle, perquè així rebria una gran herència. En Xavier molt enamorat accepta fer-ho. Després de matar el tiu de la Juna, habien cadat el cap de 6 mesos amb la Juna, però com que ella no apareix, ell la va a buscar. Després ell descobreix que la Juna tenia un altre nom i que li havia dit moltes mentides. Al cap de poca estona de que la troba, la policia l’agafa com a assassí i descobreix tota la història vertadera.

VALORACIÓ PERSONAL:
És un llibre molt entretingut i interesant, hi ha molta intriga. M’ha agradat força ja que és una novel·la que si pares de llegir-la perds el fil. La recomano a la gent que li agradi llegir novel·les de intriga.

FOTO:
http://www.negraycriminal.com/portadas/5864pg.jpg

Anuncis

Accions

Information

8 responses

11 04 2012
Joc Brut « Club de lectura del Xifra

[…] això el que em va fer triar cap aquest llibre: Joc Brut. Aquí penjo l’enllaç de la Gemma: https://nxifra.wordpress.com/2011/05/30/joc-brut-manuel-de-pedrolo/ Estic més que d’acord amb la valoració que la Gemma va posar, perquè és ben bé el que deia, […]

29 03 2012
Joc brut, Manuel de Pedrolo « Club de lectura del Xifra

[…] millor articleUn Estiu Amb l'AnnaQUAN UN TOCA EL DOSL’INFERN DE MARTAMECANOSCRIT DEL SEGON ORIGENJOC BRUT, Manuel de PedroloEl Cafè de la Granota RSS – PostsRSS – Comments […]

28 03 2012
Pàgina no trobada « Club de lectura del Xifra

[…] millor articleSuggerènciesMECANOSCRIT DEL SEGON ORIGENEL MEU COR ES DIU ÀFRICACamps de maduixes.JOC BRUT, Manuel de Pedrolo97 maneres de dir "t'estimo" RSS – PostsRSS – Comments […]

28 03 2012
28 03 2012
JOC BRUT « Club de lectura del Xifra

[…] Aquí teniu l’enllaç del comentari de la Gemma fet al maig del 2011 “https://nxifra.wordpress.com/2011/05/30/joc-brut-manuel-de-pedrolo/” […]

25 03 2012
Joc Brut « Club de lectura del Xifra

[…] el que em va fer triar cap aquest llibre: Joc Brut. Aquí penjo l’enllaç de la Gemma: https://nxifra.wordpress.com/2011/05/30/joc-brut-manuel-de-pedrolo/ Estic més que d’acord amb la valoració que la Gemma va posar, perquè és ben bé el que […]

25 03 2012
Joc Brut, Manuel de Pedrolo « Club de lectura del Xifra

[…] Vaig llegir molts comentaris sobre diferents llibres, molts em van agradar i fins i tot vaig arribar a dubtar entre tres llibres, més o menys tots del mateix tema que em van portar les meves hores per decidir-me. Vaig estar a punt d’agafar un llibre que es deia, un estiu per a l’Anna, però al final vaig pensar en agafar Joc Brut, després de llegir el comentari de la Gemma Estiu del maig del 2011, aquí en teniu l’enllaç: https://nxifra.wordpress.com/2011/05/30/joc-brut-manuel-de-pedrolo/ […]

25 03 2012

Deixa un comentari

