LIOR

29 01 2011

titol: LIOR
autor: NÚRIA PRADAS

LIOR

Resum del llibre:

En Lior era un V-12. Un dia, en Ceerk va descobrir que era un dels seus. Quan van alliberar en Ceerk va començar tot, i uns dies més tard també van alliberar en Lior, i el van portar a l’illa. Era un món diferent, on en Lior va fer un amic que es deia Petit. Un dia, quan feia un any que havien alliberat en Lior li van regalar un cavall que de nom li va posar petit príncep, com el títol d’un dels únics llibres que havia llegit. Un dia en Petit i en Lior van decidir fer La Gran Prova i la van poder superar, però en Petit va acabar molt ferit i es va morir i en Lior, decebut per la seva mort, va decidir crear un exèrcit amb la seva xicota, la Maria, per la mort injusta del seu amic Petit.

Valoració:

Jo crec que aquest llibre està molt bé. M’ha agradat molt per les aventures que viu en Lior i per tot el que passa, perquè és molt emocionant però al final m’he quedat amb ganes de saber que passarà. Al principi em pensava que no m’agradaria però quan vaig llegir una mica més de tros em va començar a agradar i així em vaig enganxar, en general m’ha divertit molt!

Anuncis

Accions

Information

One response

15 01 2012
alex martinez

llo no entiendo nada sobre este libro.es muy raro todo.

Deixa un comentari

