Recomanació

13 05 2010

Fa un parell d’anys em vaig llegir un llibre que em va sobresaltar. Es tracta del “Manuscrit de les Bèsties” de Jordi Flock.
És una novel·la de terror situada a Anglaterra al s.XX en què dos germans viuen unes aventures impossibles d’imaginar. El llibre em va agradar molt perquè em viag poder imaginar els paisatges, l’ambient i les cases de la època i a més a més vaig poder gaudir d’una intriga absoluta.
És un llibre que al principi costa d’entendre però tot i així penso que l’argument és fascinant i crec que està molt ben treballat ja que Jordi Flock deixa el lector intrigat i confús fins l’últim moment on llavors quedes ben sorprès.
Per a totes aquestes raons recomano “El Manuscrit de les Bèsties” a tothom ja que sé que amb aquest llibre a les mans, qualsevol fa una altre cosa!!!

Alba Pairet i Ruiz


Accions

Information

Deixa un comentari

